Hoofdmonteur sporttoestellen โœจ

Case: Janssen-Fritsen Belgiรซ

Soms heb je iemand nodig waarop je kunt bouwen en waarmee je kunt bouwen. Iemand die een team kan leiden รฉn technisch aangelegd is. Dat was het geval voor Janssen-Fritsen Nederland. Heb jij net zoals Janssen-Fritsen het moeilijk om aan technisch of leiders talent te raken? Je bent zeker niet alleen! Wij lossen het allemaal voor je op dankzij onze high value recruitment marketing. Boek een call of lees de case hieronder โœจ
0 K

campagne impressies

0 K

bereikte profielen

0

sollicitaties in de app

โ‚ฌ 0

ads kost per sollicitatie

Over Janssen-Fritsen Belgiรซ

Janssen-Fritsen is een grote leverancier van professioneel sportmateriaal. Het type kwalitatieve materiaal dat generaties sporters overleeft. Je kent hen ongetwijfeld van de turnbanken en bok waar je op school op sportte, maar misschien ook van de turntoestellen op de Olympische Spelen. Als onderdeel van de ABEO-group, รฉรฉn van de grootste sportgroepen ter wereld, zou je hen kunnen beschouwen als multinational. Maar eigenlijk hebben ze een gezellig KMO karakter met de team manger als HR afdeling. En dat kan lastig zijn als je regelmatig op zoek moet naar personeel. Enter Pioneer Town.

Het doel

Goede monteurs zijn niet eenvoudig om te vinden, maar goede hoofdmonteurs (teamleiders) al helemaal niet. Het doel van onze campagne was om technische talenten te vinden met een aanleg voor leiderschap.

De aanpak

In vacature campagnes draait het vaak om dat ene element dat mensen overtuigt. In het geval van Janssen-Fritsen en zeker een monteur is dat het mooie product waar je mee kan werken. En als je sportfan bent, dan is er haast geen betere job als monteur dan sporttoestellen monteren. We incorporeerden het Olympische gedachtegoed. Wat als je niet langer gewoon keukens moest monteren, maar de sporttoestellen kan installeren waar de kampioenen van morgen op gaan oefenen. Dit idee zetten we om in een campagne.

Het resultaat

Omdat de technisch directeur van Janssen-Fritsen altijd op zoek is naar technische profielen, lieten we de campagne iets langer doorlopen (2 maanden). Het resultaat waren maar liefst 269 sollicitaties verspreid over heel Vlaanderen. Maar liefst 70000 profielen zagen de campagne passeren (gemiddeld 9 keer) wat ook in de toekomst de merkbekendheid van Janssen-Fritsen als werkgever in de kijker zet bij technische profielen.