KMO parken beheert als syndicus maar liefst 375.000 mΒ² aan bedrijfsgebouwen in Vlaanderen. Denk even aan je eigen appartement van 100 mΒ² of huis van 200 mΒ². 375.000 mΒ² is een pak. Om al die vierkante meters te beheren en hun groei te ondersteunen waren ze al lang op zoek naar een financieel-administratief medewerker. Met een
KMO parken was al tevergeefs maanden op zoek naar een ervaren financieel-administratief profiel voor het opvolgen van alle administratieve flows. Er was dringend nood aan een nieuwe kandidaat waardoor vooral snelheid belangrijk werd. We besloten uitzonderlijk om slechts een beperkte campagne van 2 weken te laten lopen.
Niet iedereen voelt zich aangetrokken tot de job van syndicus (knelpunt). De combinatie met andere factoren (de financiΓ«le sector is nooit makkelijk, een kleiner team heeft een nadeel t.o.v. grotere teams in recruitment) zette ons creatief aan het werk. We besloten om in te zetten op de stabiliteit & goede ligging van de functie. Een financieel-administratief bediende is eerder praktisch ingesteld, en zou dus waarschijnlijk waarde halen uit praktischere job eigenschappen. We stelden zoals steeds onze volledige targeting. Het data learning proces via onze app, deed de rest.
De campagne deed het zeer goed. We haalden binnen 2 (!) weken 77 kandidaten binnen met een zeer beperkte advertentie kost van 6 euro per sollicitatie. 6 ervan kwamen op gesprek, 1 ervan bleek uiteindelijk de juiste kandidaat te zijn. Met een laag advertentiebudget (β¬500) haalden we dus zeer snel zeer veel resultaat.